Tuesday, March 24, 2009

:: ahaaa ::

waduh..waduh... mggu lps bz sgguh aku sampai x sempat nk update blog nih... mggu lps jg la byk aktiviti yang nk diceritakan.. ni kira citer kompilasi gak laa..

hari jumaat ari tu pi la dgn semangat nya ke spa.. ada interview.. hehehe.. sampai sana kui 730 tp kui 815 da blk.. hahahha... sat ja..
sebab musababnya.. ujian pancaindera x lepas daaa.... almaklumla aku ni kan bermata 4..
dah mmg sah2 la x lps.. dah la jarak diantara board tulisan tu dgn aku jauh gila.. kalo dkt skit leh la aku main teka2 jer... hehehe..
lps blk dr interview tu gak smpt lg pi sat tgk 'belon panas'...
aikk baru kui 8 lebih da ramai org.. leh tahan gak penangan belon panas nih..
aku x leh lm2 kt situ sbb..nk blk penanggggggggg.... yea..yea..


*guna camera nset jer

ada satu belon panas yg menarik perhatian aku.. tp sayang aku x sempat nk snap gambar belon tu.. belon gajah yang berwarna pink.. cam cute2 jer.. hehehe...





2 comments:

n4dh!3r4 said...

gajah kaler pink? ada rupa cm katun jumbo tu ka?

nurulhazwani said...

a'aa.. lebih kurang cam tu la... hehehe..