Sunday, February 22, 2009

:: bz..bz.. dan terus bz...::

dah lama aku x update blog aku ni.. mggu ni merupakan mggu yang agak bz.. byk betoi keje.. x sempat nk update blog... lps jer balik dari esset ari kamis ari tu terus masuk opis... lps tu tlg dayah scan dokumen utk meeting mjpp nnt.. ptg tu aku try la kol intelek tnyakan pasal intebiu kt tm yg aku pi ari tu... keputusannya aku tidak berjaya dlm intebiu tu.. x per next time leh cuba lg...

sok pg2 lagi dah ada meeting... sampai la kui 12 gak la... abis jer meeting aku check nset tgk2 ada 4 missed call dari mak... emm.. ni mesti ada pe2 ni sampai 4 miskol.. selalunya kalo mak kol skali aku x angkat mak x kol lg dah...dia tggu aku kol blk jer... ni tgk ada smpi 4 miskol pelik gak ni.. aku tepon mak blk dan x disangka2 rupanya ada 'surat cinta' utk aku.. dari spa..
alhamdulillah.... aku dipanggil interview untuk jawatan pen. peg. siasatan.. kat spa putrajaya 20 mac nanti....

alhamdulillah......

0 comments: